Preocuparile media ale celor cu varste cuprinse intre 8 si 18 ani [STUDIU]
mediacopiistudiuipadmuzicacontinut digital
Copiii nostri conduc lumea in tranzitia spre lumea digitala. Asta pentru ca ei nu se tem de tehnologie, deoarece s-au nascut inconjurati de electronice. Daca ai o afacere in industria printului, ai face bine sa-ti regandesti strategia de viitor, deoarece generatiile care vin nu mai dau doi bani pe hartie.
The
Kaiser Family Foundation a realizat
un studiu care arata care sunt indeletnicirile media ale copiilor si adolescentilor de astazi. Organizatia a chestionat peste 2.000 de familii sin SUA pentru a vedea ce preocupari au cei cu varste cuprinse intre 8 si 18 ani.
Rezultatele cercetarii sunt, pentru unii, surprinzatoare. Un aspect important de mentionat: studiul a fost realizat inainte de aparitia iPad si de explozia pietei smartphone-urilor.
Iata punctele cheie ale cercetarii:
- Copiii consuma o cantitate foarte mare de media, iar aceasta creste exponential. Practic, atunci cand copiii sunt treji, ei consuma media, deseori multe forme in acelasi timp (asculta muzica, utilizeaza computerul si arunca un ochi si la TV).
- Consumul de media pe suport print al celor cu varste cuprinse intre 8 si 18 ani este foarte mic si scade abrupt - media zilnica este de 38 de minute, fata de 4 ore si 29 de minute pentru televiziune.
- In acelasi timp, consumul de continut digital creste exploziv - in acest moment media se situeaza la 7 ore si 38 de minute pe zi (mai mult de 53 de ore pe saptamana).
- In doua din trei locuinte, televizoarele sunt pornite in timpul meselor.
- In 75% din locuinte, televizoarele sunt pornite chiar daca nimeni nu se uita la ele.
- Mai mult de 70% dintre copii au televizoare in dormitor.